مرحله 1: گذراندن دوره آکادميک تعميرات موبايل


کارشناسان واحد تعمير موبايل کمک در اولين قدم به منظور يادگيري تعميرات موبايل و امکان فعاليت در اين شرکت و خدمات‌رساني به مشتريان عزيز بايد دوره آکادميک اختصاصي را پشت سر بگذارند. در اين دوره تعميرکار به صورت تئوري با تمام ضوابط و قوانين تعمير موبايل و فعاليت در شرکت موبايل کمک آشنا مي‌شود. تمام نکاتي که بايد وي براي انجام يک تعمير حرفه‌اي بداند به او گوشزد خواهد شد. اين نکات در زمينه‌هاي متنوعي بيان مي‌شوند و شامل دسته‌بندي‌هاي گوناگوني همچون امنيت تعمير، مراحل تعمير، مراقبت از قطعات دمونتاژ شده و غيره مي‌شود. در اين دوره آکادميک تعميرکاران کانديد شده مي‌توانند هر سوالي که در مورد تعمير موبايل دارند را مطرح کرده  پاسخ آن را از اساتيد مجرب دريافت کنند. 


مرحله 2: آشنايي با گوشي ها و برندهاي مختلف


در مرحله دوم تعميرکاران کانديد عضويت در شرکت موبايل کمک با انواع گوشي هاي مختلف آشنا مي‌شوند. تعميرکار بايد با گوشي هاي اندرويدي، آي او اسي و ويندوزفون آشنايي کامل داشته باشد تا بتواند تفاوت مابين آن ها و همچنين تفاوت مابين يک مشکل نرم افزاري و سخت افزاري را به درستي تشخيص دهد. در اين مرحله از يادگيري تعميرات موبايل مراحل کلي تعمير موبايل براي هر يک از دسته گوشي هاي مذکور شرح داده مي‌شود.


به عنوان مثال اغلب ترفندهاي تعمير آيفون ها در اين دوره عنوان مي‌شوند و همين امر براي گوشي هاي اندرويدي سامسونگ، ال‌جي، بلک‌بري و غيره تکرار خواهد شد. بنابراين در پايان اين دوره تعميرکار کانديد عضويت در شرکت موبايل کمک با تمام جوانب امر و ترفندهايي که براي تعمير گوشي برندهاي مختلف به آن ها احتياج دارد آشنا خواهد شد.



 


مرحله 3: آشنايي با ابزارهاي تعمير موبايل


اگرچه اغلب افرادي که براي عضويت به جمع تعميرکاران شرکت موبايل کمک کانديد مي‌شوند با اغلب ابزارهاي تعميرات موبايل آشنايي دارند، اما گذراندن دوره آشنايي با ابزارهاي تعمير براي تمام اين کانديدها اامي است. از آنجايي که در موبايل کمک گستره عظيمي از ابزارهاي پيشرفته و کاملا حرفه‌اي را در برد خود دارد، بنابراين لازم است تعميرکاران دقيقا با طرز کار و نحوه استفاده تک تک اين ابزارها آشنا شوند.


 


 


مرحله 4: گذراندن دوره عملي يادگيري تعميرات موبايل


در اين دوره کانديدهاي عضويت در تيم تعميرکاران موبايل کمک بايد دوره عملي يادگيري تعميرات موبايل را پشت سر بگذارند. در اين مرحله شرکت موبايل کمک نمونه‌هايي از گوشي‌هاي موبايل برندهاي مختلف را در اختيار کانديدها قرار مي‌دهند و آن ها مي‌توانند آزادانه مراحل تعمير و تعويض قطعات مختلف را روي گوشي هاي مورد نظر بررسي کنند. اين مرحله از دوره يادگيري تعميرات موبايل در شرکت موبايل کمک يکي از طولاني ترين و مهم ترين مراحل کار محسوب مي‌شود چون کانديدهاي محترم بايد مراحل تعمير تمام گوشي هاي پرکاربرد روز را پشت سر بگذارند.


علاوه بر گوشي هايي که از طرف شرکت در اختيار کانديدهاي عضويت در تيم تعميرکاران موبايل کمک قرار داده مي‌شود، کانديدها مي‌توانند هر گوشي خاصي که مورد نظرشان باشد را هم از شرکت دريافت کرده و مراحل تعمير و تعويض قطعات آن را بررسي کنند. در نظر داشته باشيد که تمام گوشي هايي که در اين مرحله در اختيار کانديدهاي عضويت در تيم تعميرکاران موبايل کمک قرار داده مي‌شوند، گوشي هاي موجود در خود شرکت هستند. در اين مرحله به هيچ عنوان گوشي مشتريان شرکت در دست کانديدها قرار داده نمي‌شود.


مرحله 5: شرکت در امتحان تئوري و عملي


در اين مرحله کانديدها بايد در امتحان تئوري و عملي بسيار تخصصي شرکت کنند و حتما بايد امتياز لازم را در اين دو امتحان کسب نمايند، در غير اين صورت به آن ها اجازه عضويت در تيم تعميرکاران موبايل کمک داده نمي‌شود. در مرحله تئوري همه چيز روي قلم و کاغذ خلاصه مي‌شود، اما در بخش عملي کانديد مورد نظر بايد از يک تست تعمير موبايل تخصصي به بهترين شکلي که مي‌تواند گذر کند. براي هر کانديدا يک تعمير تصادفي در نظر گرفته مي‌شود، براي مثال ممکن است براي يک کانديدا تعويض ال سي دي آيفون 8 به عنوان تست در نظر گرفته شود و براي تعميرکار بعدي تعويض دوربين اصلي گلکسي نوت 8 سامسونگ انتخاب شود.


تعميرکار بايد بتواند در مدت زمان تعيين شده تعمير مورد نظر را به بهترين شکل ممکن روي گوشي انجام دهد. اين مرحله از کار اهميت بسيار بالايي داشته و توانايي هاي تعميرکار را به چالش مي‌کشد. اگر متخصصين مجرب موبايل کمک در حين انجام اين مرحله متوجه شوند که عملکرد تعميرکاري کيفيت لازم را ندارد، وي را رد مي‌کنند. در اين مرحله عوامل بسيار مهمي براي کسب موفقيت تعميرکار نقش دارند. عواملي همچون سرعت عمل، دقت و کيفيت تعمير، توجه به مسائل ايمني، استفاده درست از ابزارهاي تعمير و غيره برخي از اصلي ترين اين موارد محسوب مي‌شوند.


مرحله 6: گذراندن دوره استادياري


تعميرکاراني که 5 مرحله قبل را با موفقيت پشت سر بگذارند به مرحله آخر يعني دوره استادياري مي‌رسند. در اين دوره تعميرکار کانديد به يکي از کارشناسان تعمير مجرب و با سابقه شرکت معرفي خواهد شد و به عنوان دستيار با وي فعاليت مي‌کند. در اين دوره تعميرکار جديد مي‌تواند مراحل تعمير گوشي هاي مختلف مشتريان به دست کارشناس تحت نظرش را مشاهده کرده و به تدريج تجربه بيشتري کسب کند. هر زمان که کارشناس تعمير مجرب شرکت مهارت ها و توانايي دستيارش را به تاييد برساند، دستيار او به عضويت برد تخصصي موبايل کمک در خواهد آمد و مي‌تواند به طور مستقل به عنوان يکي از اعضاي تيم واحد تعمير شرکت فعاليت داشته باشد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : موبايل ,تعمير ,مرحله ,شرکت ,گوشي ,دوره ,شرکت موبايل ,تعميرات موبايل ,يادگيري تعميرات ,تعمير موبايل ,دوره تعميرکار ,يادگيري تعميرات موبايل ,اختيار کانديدهاي عضويت ,دوره تعميرکار کانديد ,عملي يادگيري تعميرات
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Kelly شعر و ادبیات بیمه درمان اطلاعات ساختماني درس و مدرسه بهار بارنج سایت دهم تجربی،کانال تست دهم تجربی تبلیغ پارسی کلينيک زيبايي در تهران بیتوته